Bedrijven en ondernemen, welke tips kun je online toepassen

Bent u een eigenaar van een klein bedrijf met een blog? Super goed! Nu de belangrijke vraag – GEBRUIK JE HET? Net zoals die loopband / wasrek in je kelder stof verzamelen niet helpt je in vorm te komen, zal een onderbenutte blog je niet helpen je marketingdoelen te bereiken.

Denk na waarover je bedrijf kan bloggen

Waarover blog je? Hier zijn enkele ideeën om u op weg te helpen: Zorg voor nuttige how-to’s-Als kleine tot middelgrote bedrijfseigenaar van het MKB bestaat er geen twijfel over dat u veel expertise hebt die u kunt delen. Als u bijvoorbeeld een D.J. service, kunt u nuttige berichten over het kiezen van een D.J. voor je volgende speciale evenement. Als je echt zin hebt en betrokkenheid wilt vergroten, plaats dan een instructievideo op YouTube en sluit deze in je blogpost in. Video is een geweldige manier om contact te maken met je publiek en SEO te vergroten. Je kunt daarom ook alvast nadenken over het besparen op bijvoorbeeld zakelijke energie

Een probleem oplossen: laat je publiek weten dat je om je geeft door een gemeenschappelijk probleem of probleem te identificeren dat ze delen en laat zien hoe het kan worden opgelost. Bijvoorbeeld: “Waar moet ik over bloggen?” Is een van de meestgestelde vragen die we van klanten krijgen. Daarom is deze blogpost geschreven. Bevordering van producten / diensten-Nu kan dit lastig zijn.

Terwijl blogs een geweldige tool voor marketing en merkbekendheid kunnen zijn, is het hard verkopen van producten met je blog een no-no. Dus hoe promoot u uw nieuwe producten of diensten? Gebruik uw blog om een ​​veel voorkomend probleem of probleem aan te pakken dat huidige of potentiële klanten treft. Voeg vervolgens een ‘by the way’-paragraaf toe waarin wordt vermeld hoe uw product kan helpen het probleem op te lossen.

Je kunt ook links gebruiken

U kunt zelfs een interne link naar de productpagina opnemen voor het geval kijkers meer informatie over het product willen. Nieuws uit de industriesector Cementeer uw status als een geloofwaardige autoriteit in uw branche door commentaar te leveren op het actuele nieuws uit de branche en evenementen in uw blogposts. Entertainen: toon je menselijke kant door te bloggen met vermakelijke feiten of hartverwarmende verhalen waar je publiek zich mee kan identificeren. Wees niet bang om te linken naar andere zakelijke of persoonlijke blogs (zolang ze niet je directe concurrenten zijn) .Nu dat je weet waarover je moet bloggen, volgen hier enkele handige tips om je blog-berichten leesbaar te maken:

Ben consistent in wat je doet

Wees consistent. Of je nu één keer of vijf keer per week blogt, blijf consistent met je bloggen. Uw publiek zal het patroon beginnen te zien en naar uw berichten zoeken. Als u een maand verdwijnt, begint u het websiteverkeer te verliezen om een ​​aantal redenen. Ten eerste zal je publiek ergens anders naar informatie gaan zoeken. Ten tweede heb je minder inhoud voor zoekmachines om te indexeren

Categories: Hobby Boeken